Otomatik Motor

Otomatik motor giriş borusunun iç tarafı, emme verimliliğini artırmak ve yakıtı yakmak için çok önemli olan kompleks kavisli yüzeyden oluşur. Motor emme borusunun tasarım işlemi sırasında, farklı emme borusu çözeltisi için motor giriş portu testi yapmak gereklidir. Geleneksel yöntem emme borusunun ahşap kalıbı ya da emme borusunun alçı kalıbı olarak onlarca kesit elde etmektir. Ve daha sonra ahşap kalıp işçisinin çizim ve beceri düzeyini anlama kabiliyetiyle kum kalıplarından emme borusu dökülebilir. Bu da orijinal tasarım fikrine kıyasla sapmaya ve model çizildikten sonra çiziğe neden olabilir. Sapma bazen çok açıktır. Model yapmak için CNC teknolojisini kullanırsanız tasarım fikrini daha iyi yansıtabilir, ancak özellikle karmaşık yapı ürünü için hazırlanması uzun zaman alır. İngiliz Rover Şirketi, motor alım borusunun dış modelini ve iç taraf modelini SLS teknolojisini kullanarak üretmiş ve pratikte tatmin edici bir etkiye sahip olmuştur.